yumukeller Cerenkacamz bende 7ayligim evet oluyor. Çıkarmıyorum ama sürekli midemde bı kaynama boğazımda sanki geldi gelecekmiş hissi acısı var
Cerenkacamz teletabi bazen korkuyorum acaba niye oluyor anormal gibi geliyo .. teşekürler içimi rahatlattin … böyle durduk yere midem lıkır likir bi sıcaklık bi kaynama
teletabi Cerenkacamz valla ben gece çok yanma yaşıyorum canım son zamanlarda daha çok oluyor yanma kaynama. Ama bulantı için dediğim gibi bünyeden bünyeye değişiyor son aylarda da çok oluyormuş