Kızlar 40+1’deyim.Bugün kontrolüm vardı herşey normal dedi çok şükür. Bebeğin doğum kanalına girip girmediğini sordum. Başlangıç aşamasında dedi. Okuduğum makalelere göre 36.haftadan itibaren bebek doğum kanalına girermiş benim gibi olanlar var mı? Belki saçma bir soru ama insan işte sona doğru yaklaştıkça daha da merak içinde oluyor. Teşekkürler