edebianne20 Kızlar, son haftalarda bebek hareketlerinin azalması bekleniyormuş eğer bebek hareketleri çoksa bu durum bebeğin sıkıntıda olduğunu gösterirmiş böyle bir şey var mı duydunuz mu hiç ? 37+4üm bebeğimiz hareketlerinde herhangi bir azalma olmadı.
Mihre edebianne20 Benim ki epey azalmıştı,hatta nişanım gelmeden bir kaç gün önce neredeyse hareket etmiyordu.
kedilervekaranfil edebianne20 Hiç duymadım hareketleri azalmadığında bebek sıkıntıda diye. Sadece anormal hareket ediyorsa bu yer değiştiriyor, uygun pozisyon arıyor anlamına gelir diye duydum. Ben de 38+6’dayım azaldı ama şöyle oldu önceden gerçekten hiç durmuyordu her dokunuşa tepki veriyordu şimdi daha normal ama yine eskisi gibi çıkmaya çalışırcasına tepiniyor 😄🤦🏻♀️
SezenCalci Aynı hafta ve gündeyiz canım evet eskisi gibi kıpır kıpır değil. Ama normalmis merak etme allah yardımcın olsun 🙏🏻😊
edebianne20 Meriwa evet benimki de öyle hatta seviniyorum daha çok hissediyorum diye ama böyle bir şey duyunca karıştım😑
Zeynepkuzu 38+4deyim kafası kanala yerleştiği için benimkinin çok kıpır kıpır değil ama ayaklarını dışardan görüyom nerdeyse 😄hareket ettikçe can yakıyo
Meriwa edebianne20 doktorum bana 4-5 saat hareketsiz hissedersen gel dmeişti yani coğu kişi azaldı diyo ama benimki zayıf bi bebek belki hala yeri olduğu rahat olduğu için cok hateketlidir diye düşünüyorum gece su içmeye kalkıyorum uyanık yani 😄