Neclanur canım benimde oluyordu öyle hatta şuan bile var 39+1 haftalığız biz sona geldik olduk 36 haftalıkken ağrılar başladı çok ağrı çekiyordum kasıklarımın olduğu yerden doktora gidiyordum nts bağlıyorlardı düzensiz olduğu için doğum sancısı değil diye yatış yapıyordu serum takıyor iğne falan yapıyordu. Düzensizse doğum ağrısı değildir yani belinden aşağı tarafı ılık su ile duş aldır ağrın geçerse veya yatınca falan dinlendiriyorsa değildir doktorum böyle demişti bana