Ays2204 canim ben 42 inci haftamda doğurdum Sancim gelsin diye yapmadığım sey yoktu kilolarca hurma yedim artik hurma görmek istemiyorum tiksindim yani o derece. Annemlerin binasi 5 kat cigerim sökulene kadar indim çıktım. Pilates topunda hopladim zipladim. Hergun kac kere duşa giriyordum bilmiyorum artik dogurayim diye gecenin 3 unde bile duşa girerdim. Eğilip kalktim, evimi elimle sildim, 2 saat hic durmadan yürüdüğümu biliyorum ama ne yaptıysam Sancim gelmedi. Her gece belki Sancim gelir yarin doğururum diyee uyudum uyandim ama tikk yoktu bende. Viyanada yaşıyorum ben burda oyle bebek yada anne tehlikede degilse sezeryan yapmiyolar ya kendi sancimla doğuracaktım yada suniyle artik suniyle dogurcagima emindim. 40 imdan sonra her 3 günde bir hastaneye kontrole gidip nstye baglaniyordum ama 0 sanciyla eve geri dönüyordum 3 gun sonra bidaha cagiriyolardi. Cuma gunu hastaneye gitmiştim yine 0 sanci 0 açıklik pazartesi yine gel dediler pazartesi sabahi hazirlandim hastaneye giderken yolda bi anda sancim tuttu.. hastaneye bi gittim 2 cm acilmam var ve eve geldim gece 12 de sancim artti 5 cm olmuş 1 saat sonra suyumu patlattilar bi kac saat sonra kızımı dogurdum. Artik kizimi beklemeyi biraktigim an kizim gelmek istedi. Umarim sende sezeryan olmak zorunda kalmazsin. Turkiyede cidden günün geçti diye sezeryan yapmaları cok kotu birsey. Bi tanidigim 41 de çocuk gelmedi diye hemen sezeryan dediler. Peki doktoruna sezeryan istemiyorum suni verseniz desen onayliyolar mi merak ediyorum?