Kuzucum 3 buçuk ay kadar yaşadım o bulantılari bende 😪 1 buçuk ay felan mutfağa girmeyi bırak kapısı kapalı olsa bile önünden geçerken kustum 😪 o denli çok kötüydm prilam Dr yazdı doktorum o biraz hafifletti ama tabikide tamamen bitmesi 15. Haftami buldu 🙄 tam mide bulantılarım geçti artık yemek yiyebileceğim diye sevinirken bulantılar yerini inanılmaz derece mide ağrılarına hazimsizliga bıraktı o mide ağrılarını yaşarken inan mide ağrısı dahami iyiydi diye çok düşündüm çünkü en azindann oturup saatlerce mide ağrım yüzünden ağlamıyorum 😣velhasıl su anda 25 haftalık hamileyim şükürler olsun mide agrilarimda hafifledi biraz biraz 6 ay sonra rahata çıkıyor gibiyim demem o ki biraz sabır etmek gerekiyor geçmez bitmez dediğin o bulantıların hepsi bitiyor geçiyor sabir et bol bol kendine sifa duaları et ve doktorundan hap desteğinde bulunmasını rica et çok faydasını görmeden bile belki azıcık rahatlatabilir seni bugünler geçici bunu hiç aklından çıkarma 😊❤️