Sezinsenkal Merhaba arkadaşlar birşey sorucam 21 haziranda Sezaryen doğum yaptım doğum sonrası kontrole gidicem carsamba günü giden oldumu kontrole nasıl oluyor?
Sezinsenkal ikincikezanne- Merhaba bugün gittim kontrole smear testi yaptı doktor ve alttan muayene etti çok şükür sıkıntı yok dedi 😍🙏
ikincikezanne- Sezinsenkal cok sükür 🤗 2 sene önce benden öyle bi test istemedi sezeryan olmustum ama bilmiyorum 😊 bikac hafta icinde gene olucam sezeryan ister mi sonradan acaba😊