Merhaba arkadaşlar ben 8+5 hamileyim hamile olduğumu öğrendiğimden beri düşük tehlikem var sürekli kanamam oluyor kese dışımda da kanamam var oturduğum yerde kalçamdan bi ağrı giriyor ve kanamam açılıyor doktora gidiyorum düşük olursa bizim yapacağımız birşey yok diyorlar progesteron kullanıyorum başına Böyle birşeY gelen var mı