Defnederen 25 temmuzda adetim bitti tekrardan 2 ağustosta kanamam oldu tekrar adet mi olmuş oluyorum böyle bişey yaşayan var mı
ayse1205 Defnederen nasıl kanamaydı adet kanaması gibi fazlamıydı eğer bi kaç damla şeklindeyse belki yumurtlama günün olabilir
ayse1205 Defnederen yani bilemedim ki test yaptın mı negatif mi hani bi kaç damla gelse yumurtlama dicem ama bilemedim ki bu nedir
Defnederen ayse1205 bende bilmiyorum klozette gittiğimde sıkıntı yok diğer tuvalete gittiğimde genital bölgemde ağrı oluşuyor