mugeminess1 hiç kötü düşünme canım 18+4 üm bikere bile kusmadım hafif öğürtülerim koku hassasiyetimden dolayı oldu 3.ay bitene kadar onlarda geçti şimdi o hassasiyette 8den sonra filan başlamıştı yani herkezde kusma bulantı olacak diye bişey yok kişiden kişiye değişiyor hatta ilk bebek ile ikinci bebekte bile değişiyor