MerveKarafak Surekli ara ara agrisi olan varmi varsa doktora sordugunuzda ne dedi kasiklarim cok agriyor ama hic birsey yok neden olabilir
deletedmom351 Bende de oluyor normalmiş. Sıklaşırsa haber verirsin dedi. Ama çok şükür ara ara düzensiz oluyor benim.
MerveKarafak Gunde 3 yada 4 kere oluyo kasiklarin hafif üstü birsey yok dio doktor nst iyi cikti bi sıkıntı yok ama sanci oldukca cnim acio az