Biyolog-anne Angelada kabızlık falan yapmadı ama tansiyonumu çok düşürüyor benim yattığım yerden başım dönüyor o derece
Elisaelisa34 Angelada bende sancı yok ama rahatsızlık veriyor şişkinlik yapıyor. Ben erik hoşafı kuru kayısı kefir gün içinde dönüşümlü bunları yapıyorum bir de ekmek yememeye çalışıyorum
Biyolog-anne Angelada aynen ama sizde yan etkilerini azaltmak için fazla yağlı tüketmeyin ve lif oranı yüksek şeyler tüketmeye çalışın. Biraz olsun rahatlatır belki
efendimannem Progestanı ağızyolu dışında kullanan var mı. Aşırı rahatsız edici . Karnım küp gibi oldu ilk aydan
efendimannem Prospektüste ağızdan yazıyo.doktorum fitil olarak kullan dedi ama emin olamadım. Bi de bi süre sonra eriyip dışarı atılıyor umarım işe yarıyordur
Angelada efendimannem bana da doktor fitil olarak kullan dedi cnm doktor ne diyorsa onu yapmalıyız. Gece yatarken koyuyorum sabaha beyaz ilac geliyor o normalmis
Cookie_ Progestanı yaklaşık 5 aydır kullanıyorum vajinal olarak hiçbir yan etkisi olmadı bende 🤷🏼♀️ sanırım ağız yoluyla alınınca yan etkisi fazla oluyor.
Angelada Cookie_ evet ağızdan alınınca baş ağrısı yapıyormuş. Ben de kabızlık yaptı fitil olarak kullanıyorum.