Nunus Kizlar bugun benden beyaz sumuksu gel gibi sanki akinti geldi 32 haftadyim normalmi?yapiskan bir seydi
Nur_nur06 Nunus bende enfeksiyon olduğu İÇİN hergun geliyor canım büyük ihtimal normaldir enfeksiyon falan olmuş olabilir ama içinin rahat etmesini istiyorsan doktoruna danış
Zeyno25-bykl Nunus normaldir canım bu aylarda genellikle olur benimde son aylarimda böyle akıntı oluyordu korkucak bişey yok ama yinede içim rahat olsun diyorsan bı doktora sorabilirsin
M_N_R Nunus Bende hamileligim neredeyse başindan beri var.Şimdi 34+2yim hala devam.Beyaz akinti normalmiş.Yinede bi doktoruna daniş istersen🌸