Didi6 Ceydaaaaa Belinay ismini iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/belinay-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1
Minigimm2020 Belinay_AliEge onun anlami oyle deglmis heralde ya ben baya arastirdim oyle vi anlami yokmus
Zeliha4682harun Ceydaaaaa hüma,eslem,asel lina,yaren,buğlem bu isimler çok hoşuma gidiyor şuan 16 haftalık oldu b2bişim inşallah pazartesi cinsiyeti öğrenecez kız olursa bu isimlerden birini bırakmayı düşünüyorum inşallah
Ceydaaaaa Zeliha4682harun Asel ve buğlem ismi çok ama çok kullanıldı ve kullanılıyo güzel ama artık çok sıkıcı olmaya başladı başlarda bende asel düşündüm ama kime sorsam o ismi duydum biraz soğudum 😐