Zeyyaleyyy Kızlar ben şimdi 20+3 falanım geçen hafta sanki hafif hareket hissediyordum ama 2 haftadır ne yesem tık yok bu haftada olup hareket hissetmeyen var mı
Meriwa Zeyyaleyyy canm yeni hissettiğin dönemde 1 hissedip 3 hissetmediğin olabilir normaldir endişe etme hiç
Selo39 Zeyyaleyyy evet canım yeni hissetmeye başladığın dönemde 1 kere hissedip bir kaç gün hissetmediğin oluyormuş normal
07elf Zeyyaleyyy bende 19+6 yım çok hafif çok nadir hissediyorum ilk gebelikte geç hissedilebiliyomuş. Yoktur inşallah hiç bir sıkıntı 🙏
Deletedmom424 Zeyyaleyyy 20. Haftada çok güzel hissetmeye başlamıştım birden 2 3 gün hissetmedim ve normal dediler ama doktoruna danış. Sen çok hareketli olduğunda bebek uykuya geçiyormuş bu aralar hareketlerin fazlalaştıysa ondan da olabilir
Ummugulsum123 Kuzum sıkıntı yapma bende 19 haftalık oldum bu ay bebeklerimiz geceleri uyanık gündüzleri uyuyormuş bende çok hafif hissediyorum ikinci gebeligim oysa korkma inşallah bişey yoktur 😍
Bgmky Zeyyaleyyy 17+6 dayım bende. 2 gündür kasık ve bel ağrım var. Şimdide baş ağrım başladı. Sizde de var mı bu belirtiler