ebru-33 ben 27 haftalik hamilyim. bebek 3 hafta önden gidiyor. erken dogum olur mu ? biraz tedirginim erken doğum olacak diye
Hulyauygur ebru-33 hayır benim erken gelmedi 40+5te suni sancı ile başlatmak zorunda kaldım ve sonucunda sezeryan oldu 4230 gram 56 cm ile
MuratveKubra ebru-33 kuzum benimki aynen iriydi. Yani normalde erkek bebekleri 41. Haftayı bulur diyorlardı 38+6 da nişanım geldi. 39+2 de doğurdum
ebru-33 Uykulugebe protein agirlikli beslendim. gunde 1 litreden fazla sut. et balik tavuk yulaf ezmeleri. ben sadece 4 kilo aldm. bebek cok iyi kil almis. doktor şaşırdı. bebek iri ve ben kilo almamisim. bebegin kilosu esi suyu rahim agirligi derken.
Hulyauygur Uykulugebe aslında çok farklı şeyler değil kaşar, muz ve son dönem uyumadan önce her gece nesquikli süt içmiştim burda okuyup 🥰