Ben 25 inci haftadayım biraz sinirli biraz üzgün oluyorum son zamanlar
Gayda aşırı sinirli agrasif oldm
Gayda ben öyleyim.. aşırı derece de sinir ve ağlama hissi geliyor 22 haftalığım bende
67380ipek Allah yardımcınız olsun
Selo39 Allah yardımcınız olsun
Gayda kolay değil amin cnm