Eda-1993 Kemal bayındır hastanesinde canım ben ılkimde memnun kaldım ikincide özlem hanıma gitmiştim ama şuan onun kliniği var ve muayene ücreti baya fazla üçüncüde de Selda hanıma gidiyorum güler yüzlü ilgilenen gayet memnunum Hatta 13 haftada bildi cinsiyetini oğlumda İnşaAllah haftaya gideceğim bu bebegiminde cinsiyeti için