Nisaaa sen daha yeni yumurtlamışsın canım yumurtlama döllenecek daha rahme yerleşecek sonra gebelik oluşacak. kanda ve idrar testinde gebelik çıkacak sen daha yolun başındasın şuan .bunu gün aşırı ilişkiyle değerlendir çatlayıp çatlamadığını anlamak için ovulasyon testine devam et eğer adetine kadar t silikleşmezse yani yumurta çatlamazsa demekki yumurtan kalın çatlamıyor ve gebelik oluşamıyor bunu doktoruna bildir çatlatma iğnesi önerir muhtemelen . Sen şimdi yumurtladın ya çatlarsa en az 12 gün sonra gebelik testinde görebilirsin varmı yokmu diye