Bybra-212121 Merhabalar 10+1 haftalık hamileyim bugün kasığımda biraz ağrı var neden olabilir acaba bilgisi olan var mı ?
Meriwa Bybra-212121 2-3 ay adet ağrısı gibi yaşamıştım canm 2 li test zamanı gidince gene doktoruna sor ihmal etme sen vücut alışma aşamasında olduğu için demişti bana doktorum