Begm Kızlar mrhaba benim bebeğim 12+4 günlük şuan ama doktor bir hafta geç döllenme demişti 9haftalik iken sizce haftaya gitsem cinsiyeti belli olur mu yaşayan varmı gelişimini tamamlamismidir 11+4gunluktur eğer hala geri ise size sormak istedim
Meriwa Begm 11 bazen göstermeyebilir canım pozisyonuna bağlı ufaklığın göstersede yanıltıcı da olabilir gene de bilginiz olsun gönlünüzce olsun
HilalG Begm Bazı doktorlar tahmin yapabiliyor 12 13 haftalar da ama tabi kesin olarak değil göstermeyebilir belli de olmayabilir şuan daha😊
Begm HilalG oğlumda 13 haftada erkek demişti kızımda da 16da kız olduğunu öğrendim doktor da 14haftada gel dedi ulturasonu çok netdi bakalım kısmet bekleyeyim ozaman 🤗