Ayten1994 Humeyra18 ulturasona faln girdinmi? normalmi yumurtaliklarin rahmin ya nasil? varmi sende resmi ? yumurtlamayi iyilestiren ilaclar var kulan birde fol turśusu ic
Ayten1994 Humeyra18 anliyorum seni hemde cok iyi. bende br defasinda dis gebelik borumu aldilar sonra ikiz gebelik ondada 8 haftalikken kalpleri durmusdu. simdi yine bekliyorum bakalim. inseAllah hepimizin yuzu guler
Humeyra18 Ayten1994 ay kuzum rabbim kolaylik versin insallah en kisa surese tekrar taddrsin rabbim o duyguyu
Humeyra18 Ayten1994 bu ayin 19 unda ogrenmistim 5 eylülde düşük yaptim. Rabbim ayni zamanda yuzume guler belki esime yine guzle bir haberle dogum gunu suprizi yaparim
Ayten1994 Humeyra18 ya kizim ayni ben benimde esimin dogum gunu bu ayin 15 ama adet oldum. bende istiyordum dogum gunu hsurprizi yapayim ama olmadi iste kismet
Humeyra18 Ayten1994 ultrasyonla bakiyolar hic bi sknti yokmus oylr soyluyolar gecen ay smr testi aldilar onda da bi sknti cikmadi baska da bisey yapmadilar canim
Ayten1994 Humeyra18 o zaman sana vitamin takviyesi yapmalilarki yumurtaliklarin iyi yetiśsin. sen beni dinle ben cok doktora gitdim. Rusyada yasiyorum. git D vitamininden test yaptir. birde inofert kulan
Humeyra18 Ayten1994 kuzum benim dememe gore yapsalar keske onlar kendi kafasina gore yapiyolar ama bu ayda olamzsa gebelik özel e gidip rahim filmi falan cektircem
Ayten1994 Humeyra18 cektir. orda nasilki? kendin gidib śu testi yaptirmak istiyorum desen olmazki? borularinasa baktir inseAllah gerek kalmazda ama yinede
Seher112 Humeyra18 evet ya vakit geçiyor 😅 hemen hamile kalanlara şaşırıyorum bence çok zormuş gebe kalmak ya
Humeyra18 Ayten1994 ozele gittiğinde 1 seneyi gecince zaten sorunlarini soyledigin zaman rahim filmi çekiyorlar bakiyolar bi sknti mi car diye yoksa da zaten aşılama tedavisine basliycam
Humeyra18 Seher112 gercekten oyle oncekinde 8 ay sonra hamile kalmistim bunda 1 sene doldu ama hala birsey yok banada cok zor geliyo vallaha hemen kalanlar iyi kaliyo