Arkadaslar 11 haftalik hamileyim. Mide bulantilarim 6. Haftandan itibaren basladi ama prilam ilac kullanmaya basladim gayet iyi gelmisti . Ama bu sabah ilac kullanmama ragmen 4 defa kustum acaba . Uzun zamandrda iyi hissediyordum kendimi bebekle ilgili bi sorun olabilirmi. Basina gelen bilgisi olan varsa ogrenmek isterim😓