Bernakrn ben 13. Haftamda mı hatırlamıyorum tam bi pıt pıt hissettim herkese söyledim gazdır o diyen oldu saçmalama diyen oldu moralimi bozdular sonra uzun bi süre hissetmedim 16. Haftamızdı aynı şeyi hissettiğim zaman doktor muanesi vardı ona sordum evet ilkk zamanlar öyle hissedersin sonra balık gibi kayar demişti 1 2 haftada içinde dediği gibi hissettim. Ama 13. Haftada hissettiğim şey ile aynıydı bence o zamanda anlamıştım.. Sen de hissetmiş olabilirsin tıka kulaklarını salak salak konuşan insanlara