Nuronur ben de pek bir şey yapmıyorum hurma yiyorum onlar da az oldukları için üç tane yiyorum günde 😄 38+6 bana öyle geliyor ki yürüyenler de yatanlar da vaktinde doğuruyor, Doğumun kolaylığı da yine harekete bağlı olmuyor. Hayırlısıyla sağlıkla doğuralım inşallah