Zehrabaysan Kızlar merhaba 33 haftalık gebeyim oğlum olacak karnım çok çöktü doğumdan ne kadar süre sonra karnım iner ?
Zeyneptoprak Zehrabaysan 5 gün oldu baya indi benim boş bol su içmen lazım korse takmadım taksam daha kolay inerdi
Glbgc Zehrabaysan 6 gün oldu sezeryan oldum baya indi korse kullanmaya başlarsam daha iyi olur bol bol su içiyorum
Smrhls Zehrabaysan sezaryan oldum 27 gün oldu ayva göbek kaldı maalesef hiç korse kullanmadım 40 çıkınca kullanicam 52 kilo ile hamile kaldım 69 ile doğuma gittim