ikizannesii06 Kızlar 22 haftalık gebeyim bu 2. Oluşu atletimde göğüs ucumun orda leke oluyor sarımsı bi şekilde ama ben sabahı gördüğüm için kurumus ve sertleşmiş bi şekilde görüyorum 🥺 bu sütmü sütse böyle gelmesi normalmi ?
emrahedaeslemfamily ikizannesii06 normal canım bende 21 haftalığım suan 2 haftadır süt geliyor ben doktora sordum normal dedi . Elinle göğüs uçlarını sık süt geliyorsa odur 🤗
mom44 ikizannesii06 evet canm benmde erken geldi doktor elleme rahim doğum oldu sanıp erken doğuma sebep olur dedi gögüslerindle oynama
Meriwa ikizannesii06 evet canm 38 deyim ama bi kaç kere oldu doktorun dediği gibi sıkmayın ellemeyin hiç erken doğumu tetikliyor
ElifOncul emrahedaeslemfamily hayir canim sikmayin sakin dogumu tetiklersiniz. Goguse mumkun oldugunca dokunmamak bile lazim kaldi ki sıkmak😂
ikizannesii06 mom44 anladım canım teşekkür ederim aslında oynamıyorum ama dün çok kaşındı göğüslerim baya kaşımıştım acaba o mu tetikledi 🙄
mom44 ikizannesii06 yok öle değil nesela ben sıkıyordum hala geliyo y diye bakıyodum bi yerde okudum sütü öle sıkıo getirirsen süt salgılama artıyomus bebek doğdu diye oda erken doğumu tetikliyomus doktorumda aynısını dedi. Kendi akarsa aksın ama sen sıkma dedi kaşınma falan öle bende dokunuyordum sadece sıkıo süt salgılamıyırdum
Elmaveannesi Benimde atleti ıslatacak kadar olmuyor ama afedersiniz tam meme başımda kurumuş sekilde sarı sarı minicik seyler oluyor mememin başı hafif beyaz oluyor daha 20 haftalik oldum o nedir acaba ?
ikizannesii06 Elmaveannesi süttür canım benimde öyle çok ıslamıyor kuruyup kalıyor sertçe nokta nokta ⅘ tane