Nagihan88 2 aydir hergun baş ağrısı, bacak,bel, ayak altı agrisi cekiyorum bazen dayanilmayacak gibi oluyorum ama inatla icmiyorum kendiliğinden gecmesi taraftariyim cunku o ağrıyı bastırdıkca vucut bi sureden sonra ilaçlara da alışıyor etki etmiyor..