Bende kavuştum burada yazıları okurken bende yazacakmiyim hayalini kurardım hep 36 da çatı muanesi oldum normal doğuma müsait değilsin dedi doktorum 28 temmuza gün verdi…
O gün geldi ve çattı hastaneye gittik heyecan korku hepsi var kendinizi kastiginiz sürede çok ağrınız olucak bu benden size tavsiye korksanizda rahat olmaya çalışın kendinize moral olun panik ataklı biri olarak söylüyorum ameliyathaneye girdim sürekli dua okudum doktorum bebeği aldıktan sonra sakinleştirici vuracaktı titriyordum tir tir titremrkten damarlarım sıkışmıştı başlamıştı herşey fakat bebeği çıkartamadılar göğüs kafesime defalarca iki doktor bastırdı orda canım çok yendi kemiklerim birbirine girdi nefessiz kaldım bebek çıktı bana sakinleştirici yaptılar allahım bu nasıl birşeydi o an herşeyi unutuyorsunuz sonra benide odaya çıkardılar sütüm hemen gelmedi 3 gün sonra geldi pes etmeyin esirin ve pompayla sağın sürekli humana süt cayi mutlaka icin ameliyattab sonra uyusukluk gecince hemen yurudum yere bakmayın hiç yürümekte okadar zor devil gerçekten korkulcak birşey yok yurunebiliyor yani burda okuduğum o korkulu hikayelerin hiçbiri yok tek sıkıntım kaburgalarıma basıldığı için sırtlarım göğüs kafeslerim nefes alırken batıyordu onada çözüm dikloron krem kullandım ilaçlar derken gecti gitti ertesı gün ayaklandim hemen çok şükür bol yürüyüş gerçekten bugün 7 gün oldu doğum yapalı herşeyimi kendim yapabiliyorum hastaneden ciktigimdan beride yapmaya hayret ettim hafif sızlama oluyor oda çok çok değil iğne batar gibi coook hafif hastane çantanızi çok doldurmaniza gerek yok hepsi kalıyor 2 takım pijama kullandım depend mutlaka alın çok rahat boydan gecelik ben almadım ama alın ihtiyaç oluyor depend kullanirsaniz büyük rahatlık olur bebek içinde keyfine degistirdim sürekli uzun oldu hepsi bu kadar oğlum şimdi yanimda uyuyor rabbim herkese nasip etsin inşallah kolay doğumlar 🌺🌺