Ceylanaydemir direk buna bağlamak istemiyorum ama insan bir sebep arıyor kendine neden diye. İlk gebeligimde 8.haftada öldüğünü öğrendim. sonra kimyasal gebelik oldu. 3.gebelikte her şey gayet iyi gidiyordu ben de saglikliydim onun da kalp atışını vs iyiydi gün içinde lavaboya girdiğimde kan gördüm hemen gittim ölmüştü maalesef doktor daha çok yeni birkaç gün önce ölmüş dedi o sıralarda da uykuda sıçrama olayım olmuş zaten bir müddet kendim de artık anladım öyle olduğunu muska yaptirdim sürekli takiyorum. Şu an 7.haftadayim daha biraz leke kan geldi doktora düşecek galiba diye gittiğimde kalp atışını gördüm çok şükür ömrü uzun olsun. Bakalım bunda neler olacak ilerde göreceğim