Esmaad Gece şiddetli bel ağrılarım arada kasılmalarım vardı karında sertleşme çoktu, sabah kanamam olduğunu fark ettim ama nişan mı değilmi bilmiyorum 🤷♀️ bakalım yarım saate hastaneye gideceğim
linosunannesi Esmaad canim nisanin olabilir. kanaman hangi renkti su gbi mi geldi akinti gbi yogun kivamlimiydi.
Zhrnz Esmaad cok yogun degilse azsa nisan olabilir ama tabiki dr gitmende fayda var hayirla kucagina al insallah 🤲
Esmaad linosunannesi onu bende anlamadım sadece kanamaya odaklandım sancılarım 5 dakika bir 20-30 saniye sürüyor
Sibelcemo2o617 Ayy bende 38+3 üm her an bekliyorum 👀 inşallah canım hayırlısıyla kucağına alırsın haber bekliyorum 😘🤲🏻
Esmaad ikincikezanne- Suyum gelmedi henüz açılmayıda göremiyor eve gidebilirsiniz yada burada kalabilirsiniz diyorlar ama ne zaman doğum tam anlamı gerçekleşir belli değil