merveovunc Günaydın herkese 👋 Veya 7.haftadaki ultrasona göre eğer kese sağda ise kız solda ise erkek bebekmiş.Sizlerin nasıl ve doğru çıkan var mı ?
Freedom01 merveovunc valla Ben aksini duymuwdum. Ama benim 3 hamileliyim oldu 3ude sagda oldu. 1 oglum var. Wimdi kiza hamileyim. Inanmayin bence oyle weylere
Ahsen-_- merveovunc günaydın 🙋🏽♀️ Benim ultrasonda sağdaydı ve kızım olacak inşallah ne kadar doğru bilmem ama bende tuttu 😂
merveovunc Freedom01 bir cok kişide doğru cıktı da merak ettim bende 😊allah sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah🙏
Freedom01 merveovunc Amin InwaAllah canim. Bende sagda oglan duymuwdum. Ilk oglum oldu ve dogru olduguna inanmiwdim. Ama sonra 2 kez sagda kiz oldu ve inancimi kaybetdim. Rabbim Sagam evlat versin de kiz oglan onemi olmuyor evlat evlatdir ❤️
merveovunc Freedom01 eğer vajinal ultrasondan bakılıyosa sağda erkek.karın ultrasonunda ayna etkisi oluyor. Ters ceviriyor
merveovunc Tugce1803 çin takvimi metodu gibi bir metodmuş aslında ve Araştırmalara göre doğruluk payı da oldukça yüksekmiş okuduğum makalede boyle yazıyordu.
merveovunc Tugce1803 6. Veya 7.haftadaki ultrason fotografını atabilir misin🙈 benim bildiğimle eşlestireyim😂
merveovunc Tugce1803 kesenin kuyruk kısmı sağda yuvarlak kısmı solda senin yani kesen solda bana gore 😂