Kızlar bugün 8 +2deyiz dün sebepsiz yere bir anda kanama hissettim hemen hastaneye koştuk orkit takmama ragmen üstüm başım battı hasta bezi istedim hemşireden işte tam o anda bir kanama boşaldı korkudan ölecektim eşimde yanımdaydı beni giydirmeye calışırken patır patır parçalar düşmeye başladı tuvalet kan gölüne dönmüştü bebegimi kaybettim sandım dünyam başıma yıkıldı heryer imiz kan içindeydi rabbim kimseye yasatmasın.. Sonra kontrole alındım cok şükür ki bebeğim saglıklı görünüyor kalp atışı devam ediyor ama düşük ihtimalim yüzde elli halbuki bugune kadar hiç düşük ihtimalinden söz edilmedi saglıklı bir gebelik olduğu söylenmişti ne olur dua edin cok korkuyorum cok üzgünüm..