Kızlar çok kötü bi gece geçiriyorum hem sabaha kadar samcı çektim üşütmüşüm afedersiniz bide ishal oldum gaz sancısı çekiyorum bide az önce kustum yanma hala bulantı çekiyorum Bide tuvalete çıktıkça kustukça tonsiyonum düşüyor bayılcak gibi oluyorum çok kötü bi geceydi şimdi bir tık daha iyim ama hala sancılarım var hastanedeyede gitmek istemiyorum şimdi acillerde nolur nolmaz önerisiolan varmı migdemi nasıl düzeltebilirim