Tuba-15
Amin insallah, bakimi farkli degil aslinda sadece baslarda doktor kontrolu daha sık oluyor ve hastanede 1 yil boyunca 3 ayda 1 kere gelisim kontrolu oluyor.. sadece önlem amacli.. normal gelisiyormu diye kilo alimi yavaslarsa hemen gereken ilaclar veriliyor icinizi ferah tutun cok sık detayli kontrollerden geciyorlar birde erken doganlar yasaminin ilk senesi demir vitamini takviyesi almasi gerekiyor biraz daha hizli gelistikleri icin normal
bebeklere göre bu takviye sart inanin cabuk geciyor insallah bebeginizi yakin zamanda alirsiniz kucaginiza sormak istediginiz birsey olursa
yazabilirsiniz
bu duayi okudum hep anlamida cok güzel
Anlamı:Bu hastalığı gider ey insanların Rabbi! Şifâ ver, çünkü şifâ verici sensin. Senin vereceğin şifâdan başka şifâ yoktur. Öyle şifâ ver ki hiç bir hastalık bırakmasın.»”
Ezhibil-be’se rabben’nasi eşfi ve enteş’şafi la şifae illa şifauke şifaen la yugadiru sekame.