Zehra1905 Aydabdullah Rabbim yardımcın olsun bende 35 te doğum yaptım bebeğim şuan kuvezde. Bir hafta oldu bugün
Aydabdullah Zehra1905 amin gecmis olsun dogumun sebebi neydi normal dogum mu oldu canim kilosu ne kadar
Zehra1905 Aydabdullah normal oldu canım rahmim kisaymis erken doğum riskim vardı jel kullaniyodum. 2 kilo doğdu şişliği de inince 1.900 e düşmüş
Aydabdullah beatrice00 32 haftalik iken sancim olmustu igne olmustum aniden asiri siskinlik fark ettim ve hastaneye gelincede tansiyonum cikti tuttular beni ve adet sancisi gibi sanci geldi suyum geldigini anladim
Blackkcat Aydabdullah canım haftan çok güzel hiç korkma dualarım seninle hayırlısıyla kucağına alacaksın Allahın şzniyle🤲🏻🤲🏻💕
Aydabdullah Zehra1905 Allah hayirlisiyla evine saglicakla goturmeyi nasib etsin ,bende 32.inci haftada sanci ile hastaneye geldim ciger gelistirici igne vurdular sancilarimi durdular fakat simdi suyum geldi insaAllah saglicakla normal dogururum
Zehra1905 Aydabdullah amin inşallah sizede hayırlı doğumlar diliyorum sağ salim alin kucaginiza inşallah