Herkese selam :) 36+5 olduk. Bizimki doğum pozisyonuna dönmüş bu hafta. Kilosu 3.100 boyu 47 cm. Panik atağım olduğu için normal doğum korkum var. Denemek çok istiyorum ama napıcam bilmiyorum. Allah kaderime ne yazdıysa o olucak oluruna bıraktım bende :) bel ağrısı, sağ bacak ağrısı ve ara ara bebek toplanması yaşıyorum sık sık. Yürüyemiyorum aşağıya baskı yapıyor batıyor. Sizin belirtiler nasıl?