Fazla lafı uzatmadan yazmaya calışacağım taze Anne olarak Kızlar
Oğlumu ani sezeryanla aldılar kanamam olduğu için ,ben nişan sandım hatta görümcemde öyle olduğunu düşündü hemen Hastaneye geldik Nst cekildi ve Ebe Nstyi beğenmedi, gözlem altında kalmam gerektiğini söyledi bugüne kadar normal doğum planlıyorduk doktorumuzla fakat kanamadan dolayı riske atmamaız gerektiğini söylediler. Ani bir şekilde Sezeryana aldındım 23:00 de Ameliyathaneye girdim 23:30 da oğlum dünyaya geldi şuan solunum sıkıntısı yüzünden küveze alındı umarım en kısa zamanda yanımıza gelecek duâlarınızı yavrumdan eksik etmeyin. Rabbim hepinizi bir avazda kurtarsın inşallah 🤲🏼