Ben 30. Haftadayım. benim de oluyor. Lierac adlı kremi kullanıyorum o çok hafifletiyor. Ayak şişmelerim için de bugün plates yaptım bacak çalıştırdım. Sanırım kan dolaşımım düzene girince çok iyi geldi. Ilk defa bugün ayaklarım şişmedi ve normal yürüdüm. 🙏