insanın psikolojisi bozuluyor biri daha çıkıp ayy erkek mi bu dediiği an bağırmaya başlıyorum :)) 39+2 yiz şuan
erkek karnı gibi ay bu kesin erkek. hikayeler başlıyo, “”ay bizim ayseye de kız kız dediler doğuma bi gitti erkek çıktı. ay bizim fatmanın kocası da girmiş doğuma kadına kız dediler o da erkek çıkmasın mı, kocası da gözümle görmesem hastane kesin karıştırdı çocuğu derdim””” yorumlarını geçtim devamı da bitmiyo 😀😀😂ay nolur öyle olsa o kadar da hazırlık yaptınlar vs. kızlar bitmiyo bu laflar doğurunca da süt muhabbeti başlayacak,millet konuşmak için konuşuyor