Havin-11 Sevgili hamişler hamilelik döneminde ayaklarınız da şişme ve bu sebepten tırnak batması sorununuz oldu mu tedavisi için ne yaptınız ?
Meriwa Havin-11 sürekli 15 günde bir ayak bakımına gidiyorum canm törpüleyiyorum tırnaklarımı ve ayaklarımı anca öyle rahatlıyor kazık gbi olunca bastıkça acıyor
Naren1 Havin-11 çok şükür öyle.bi sorunum yok ama tırnak batması dar ayakkabı giymekten olur ayaklar şişince ayakkabı. Numaranızı değiştirmeniz gerekir bence
Havin-11 Evet bastıkça acı veriyor baya da sert iltihap var sanırım. Dar ayakkabıyı giymiyorum ama tam tersi sandalet yada terlik giyiyorum o yüzden şişmesinden dolayı olduğunu düşünüyorum 🤔