Sahibimezaki 35+4 hala prilam dr kullanıyorum. Harika bir ilaç gebeliğimin başından beri kullanıyorum hamileler için özel üretim bir ilaç olduğu için sakıncasıda yok doktoruna söylersen yazdırabilirsin. Gece yatmadan iki tane içiyorum bebek gibiyim. İlk haftalar çok kötüydüm bu ilaç sayesinde yeniden doğmuş gibiyim hamileliğimin tadını çıkartıyorum canım