Merhabaaaa 🐣 biraz uzun olacak ama şimdiden kusura bakmayın 🤭
32.haftaya kadar herşey yolunda prenses gibi geçen hamileliğim kontrole gittiğimde korkuyla sonuçlanmıştı. Doktorum sadece kan değerlerinin yüksek olduğunu söyleyip beni direk perinatoloji bölümüne sevk etti. Hastaneye yatışım yapıldı protein kaçağına açlık safra asitleri testleri yapılıp gebelik kolestazı tanısı kondu. 1 gece hastanede yattım ve 3 günde bir perinatoloji bölümüne kontrole gelmek şartıyla kendi istediğim ile hastaneden ayrıldım. 37.haftadayken kesin olarak bebeğimi sezeryanla alacaklarını eğer kan değerlerimde ast alt düşmezse daha erken alacaklarını söylediler. 15 gün ursactive adlı ilacı kullandım ve değerlerim düştü. 37.haftamız pazara denk geldiği için acilden giriş yaptık ve nstye bağladılar. Biraz korku biraz heyecan karmaşık duygular içerisindeydim. Karnımdan cıkacağı için üzülüyor kollarıma geleceği için seviniyordum. Damar yolum açıldı sondam takıldı derken kendimi ameliyathanede ağlarken buldum tabiki heyecandan 🐣 genel anestezi mi yoksa spinal mi istediğimi sorup karar verdik ve tabiki bebeğimi görmek için spinal istedim 😍 hamileliğimin en başından beri kendimi normal doğuma hazırlamıştım ne kadar uyuşturmalıda olsa ameliyat sözcüğü beni korkutuyordu derken belimden iğnemi yaptılar ve saniyeler içinde bacaklarıma sıcaklık indi ve uyuştum. Doktorumun başlıyorum dediğini duyunca midem bulanmaya başladı onun içinde iğne yaptılar çekiştirme falan hiçbişey hissetmedim ağrım hiç olmadı doktorumda ekibide çok iyiydi. Toplam 2 3 dakikalık bi işlem sonrası bebeğimin ağlama sesini duydum ve dünyalar benim oldu 😍 muayenesini yapıp üstünü giydirip dakikalar içinde yanıma yanağıma getirdiler işte o an dünyalar benim oldu 😍 atılma odasında 2 saat bekletilip kanamamın ne durumda olduğuna bakmışlar uyandığımda bebeğim yanıbaşımdaydı hemen emzirmek istedim kucağıma verdiler ve çok şükür direk kabul edip emdi 🙏🏻 2 saatin sonunda odamıza çıkardılar babamızı ve ananemizi aldılar odaya virüs nedeniyle babasıyla koklaşıp tanışıp babamızı çok uzun tutmadılar. 6 saatin sonunda sadece su meyve suyu içmeme izin verildi. Burdaki hikayelerden okuduğum kadarıyla kayısı hoşafı yapmıştım onu içtim bol bol ve gazımı rahat çıkarmama sebep oldu. Gazım çıkınca sondamıda çıkarıp sadece çorba içmeme izin verildi. Yürüyüşümü yaptım yapmaya çalışıyorum. Şuan dünyalar güzeli kızım koynumda uyuyor dünyanın en güzel şeyi anne olmakmış onu kucağıma alınca anladım 😍🐣🥺 Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Sezeryan diye kendinizi korkutmayın lütfen herkesin bünyesi farklı sadece sakin olup bol bol dua edin 🙏🏻 sormak istedikleriniz olursa cevap veririm 🥰 Allah bir sancıda kurtarsın güzel annişler 🐣🥰