Mapleleaf Kizlar 4+4 gunlugum ama karnim cok sert ve sislik var ayni seyi yasayan var mi aramizda gazli da yemiyorum neden???? Pantolonlarima olmuyorum oyle sis
Meriwa Mapleleaf gazdan şişkinşik yapıyor canm 4 aylık gibi çıkar ortaya 😄 sade soda iç günde bir tane yatmadan 3-4 saat önce yemek yemiş ol hazımsılık maf ediyo
Ladyssss Mapleleaf canım benimde öyle şuan 5+3 üm ilk öğrendiğimden beri şişimve o kadar tedirgin oldum ki karnım neden böyle diye doktor hormonların etkilediğini söyledi progesteron hormonu yaparmış🤷🏻♀️
Sevmmmm Mapleleaf adet olamamaktan kaynaklanıyor ben 7.haftadayim dün giyinip çıktım dışarı resmen belirgin bir karnım vardı gören baktı karnıma o kadar belliydi yani
RukiyeOzdmr Normalll, gaz kabızlık hormonlar adet olamama hepsi üst üste geliyor 😂 sonra iniyor , geri sisiyor değişik bir şeyler 🤣
Mapleleaf Ladyssss evet progesterone kullaniyorum dogru cnku yeni doguran bir arkadasima sordum o hic oyle degildi bende endiselendim cok mu kilo alicam ben daha simdiden boyleysem diye cnku cok zayif hamile kalmadim
damla_1 Aynı sorun bendede var hatta ben şimdiden böyle şiş hissediyorum acaba çok mu kilo alacam diye düşünüyordum
Nasippp Mapleleaf canım bende bu gün 4+4 üm adet olacakmış gibi belirtin var mı veya ne gibi belirtin var
Mapleleaf Nasippp canim benim kalbini ferah tut belirtilerim meme agrisi ve sismesi arada karnimin altina sanci ya da kramp girmesi cenemde bir iki tane sivilce vucut isim yuksek kabiz oldum midem inceden bulaniyor ama kusmadim hic agzimda metal tadi ve kuruluk var simdilik fark ettiklerim bunlar ama herkes farkli birbirinden bir de karnim cok sis ve sert
Zynppkbr Mapleleaf kesin gazdır yemesen de bazı hamilelik ler gazlı geçiyor hele bide yaz çorapsız filanız Benim son bir haftam ilk aydan beri gaz problemi yaşıyorum şişkinlik sindirim sorunları
Nasippp Mapleleaf benim de göğüs hassasiyetim yok hafif bel kasık ağrım var doktora gittin mi hiç kan tahlili yaptırdın mı
Mapleleaf Nasippp gittim cnm kan tahlillerim normal cikti ultrasonu bekliyorum iki hafta sonra kendine sikinti yapma sende bir an once git doktora burada herkesin belirtisi degerleri farkli cnm strese sokma kendini
Nasippp Mapleleaf ben henüz veremedim kan tahlili acile gittim almadılar özel yok burada yarın gideceğim merkeze özele allahım inş hayırlı haberler alırım 🤲🏻
Serdem39 Nasippp alırsın inşallah ben de hergün arada gelen kasık ağrısı vardı netten araştırınca hamilelik belirtisi olduğunu öğrendim ve o ay bebek planlıyorduk çok şükür oldu da göğüs hassasiyetimde tam 4. Haftaya girmemle başladı
Nasippp Serdem39 maşallah darısı başıma 🤲🏻 Dua edin hayırlı haberler alayım yarın gidiyorum ve bu 4. Gebeliğim