hnrgns canım gynoferon kullanıyorum hamileliğimin başından beri, çok şükür 30 haftadayız hala kabızlık problemim yok ilaç sonrası 2-3 saate direkt lavabo ihtiyacı oluyor😊 kimisinde ters etki yapıyor bu ama inan bu çok daha sağlıklı, tabii ki çok ishal durumun varsa doktoruna danışmalısın bir de bol su iç ki sıvı kaybın olmasın 😊