Kızlar merhaba 17 haftalık hamileyim ilk gebeliğim 2 hafta önce bebeğimin böbreklerinde genişleme olduğu söylendi doktorumun yaptığı aicklaya göre böbrek idrarı dışarı atamıyormuş çıkışta bi sorun olduğunu söyledi böyle ve ayrıntılı ultrasonda bağırsağında parlama var serdin böyle bi sorun yaşayan var mı bana bilgi verebilir mi kafam çok karışık