Reyyan34 Kızlar asiye uzun mu? Nejla ülker mi? Fatma hanım mı yoksa hangisi daha iyi doğum konusunda ve muayne konusunda? Artık seçip onda devam etmem istiyorum çok yoğun dr istemiyorm o zman ilgilenemiyolar
elifhd Reyyan34 canım ben Necla hocaya gidiyorum yoğun ama mükemmel bi kadın gerçekten gözüm kapalı güveniyorum ne derse daha önce kürtaj olmuştum öyle tanıştım kendisiyle o kadar tatlı bi insanki insanı çok rahatlatıyo doğumuda onda yapıcam inşallah ben kesinlikle tavsiye ederim
Reyyan34 elifhd canım nejla hanımı biliyorm ve gerçekten seviyorum ama onada nöbete kalmıyor dediler ya bebe hafta sonu yada gece doğarsa napıcam diye düşünüyorum?
gamzosgamzos Benim doktorum Derya kanza Gül idi çok memnundum kendisinden sahsi numarasını veriyordu güler yüzlü ve çok ilgiliydi
Minigim2020 Mürvet hanım var, bilgisine ve tecrübesine kefilim ama çok yoğun ve ruh hali değişken oluyo. 😕 diğerlerini bilemiyorum , doktorum Mürvet hanım
Busra221 Benım doktorum fatma hnm memnunum. Yüksek bi beklentim yok sadece o telaşlı olduğu zaman ne sorucağımı unutuyorum muayne süresi 6-7 dk sürüyo
Merveyrn Kızlar benim eski doktorum derya kanza güldü düşük yaptım bana dediki düşük yapma ihtimalin sıfır herneyse kürtajla aldı aradan 1 buçuk ay sonra hamile kaldım şimdi ise refika gasimovaya gidiyorum çok memnunum liste verdi düzenli uygula derya hoca vermemişti güler yüzlü ama yapmadı refika hanımdan çok memnunum..
Mommy2b Busra221 bana onu çok övdüler ben de ona gitmeyi planlıyordum 🥺 doktordan yana yüzüm bir türlü gülemedi
Busra221 Mommy2b iyi kadın ilgili ben hala ona devam ediyorum canım ama insan muayne süresi kısa sürünce sinir oluyo sen gene fatma hanımı dene benım bi beklentim yok cok yüksek osebeple memnunun