Iyi geceler kizlarrr
40+6 oldukkk hala ses seda yok nst de hafif sancilarin var diyo doktor cati muanesi falan yapilmadi dogum ani nisan falan geldikten sonra yapiyoruz diyorlar. Benim belimde ve kasiklarimda agri oluyo fakat ara ara devamli sekilde dgil sali gunu kontrolum var saliya kadar leke su falan gelmezse yatis yapip suni sanci baslicaz dediler. Merak ediyrum acilmam var mi yok mu diye acaba lekesi gelmeden ve suyu gelmeden acilmasi olan varmi aranizdaaa suni sanci hic istemiyorm belki acilmam vardir bi umutt 😔😔😔😔😜