Enfal kadin dogum uzmani doktoruna evde test yaptım hamileyim dedigin zaman senden zaten birsürü test alıyor. Hatta betana bile tekrar bakıyor. 5 tüp kan vermistim. Bide idrar istemisti. Ona göre kan ilacını ve vitaminini veriyor mesela benim b12 vitamini d vitamini ve ferittin düşük olunca yazdi ilaclarimi. . Yine saglik ocaginda yaptırın ama saglik ocagi hepsini yapmıyor. Bide su var saglik ocagindaki kanlar aksam kapanana kadar orda bekliyormus sabahtan beri. Bide labaratuarda kac saat bekliyor gece yarılarına kadar dedi kendi hemsirem. Kan cok bekledigi icin yanlış sonuc verebiliyor dedi en azindan hastanede hemen 1 saatte beklemeden kan cikiyor. Bu kaniyada şöyle vardık oglumun trioti yüksek cikti dedi aile hekimi . Cocuk doktoruna gittim ertesi gün. Gayet normal çıktı. Nasıl olur dedim. Saglik ocaginin kani cok bekliyor cok geziyor dedi. Yine en guvenilir hastanenin laboratuarı