momteacher mervekaya1704 royalde şafak beyi çok tavsiye ediyorlar canım bende ona başlıycam önümüzdeki ay inşallah
mervekaya1704 Burcinb evet Emre beyle samimiyetim var yeni evliyken iltihap kaptığımda yarışımı o yapmıştı benim çok iyi bir doktor geçen hafta kendisinden öğrendim bizzat gidiceğini
mervekaya1704 Gedonas17 doğum ücreti royalde 3.500 diye biliyorum ben acıbademde yapıcam 6.000 liraya